Kärlek

Tänk att dom kan betyda så mycket för en medans för andra kan dom vara luft. Jag pratar ju såklart om våran vän hunden. För mig var Tyson mitt allt. När det hände honom någonting så rasade hela världen omkring mig samman, man kunde inte äta inte sova, man bara oroade sig hela tiden och tänkte på hur synd det var om lilla Ty som fick ligga där på sjukhuset alldeles ensam och rädd.. Man satt med telefonen i handen för att man väntade på att veterinären skulle höra av sig. Nu sitter jag här och gråter över Tyson men framförallt för lilla Tindra som fick oprerera bort sitt ena öga. Jag gråter för att jag vet hur jobbigt Emma- Lee har just nu och jag gråter för att att alla känslor rivs upp igen.. Det var ju redan jobbigt innan detta hände med tanke på att Tysons födelsedag närmar sig.

Mina tankar går till Tindra, Emma- Lee och Maria <3

Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Tack gumman

<3

2011-05-17 @ 11:27:59
URL: http://emma-lees.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0