Lite minskning men

Ja, som ni ser har det hänt lite granna på cmrarna men inte mycket med vikten.. Förstår inte! Vist, jag hade en "ätar helg" förra helgen å jag hade mens förra veckan så därför vägdre jag mig aldrig innan jag åkte men sist jag vägde mig stod jag väl på 68,9kg om jag inte minns fel.. Det går störande långsamt neråt nu tycker jag.. Fan! Nu har jag gjort det igen... Jag skulle ju inte tänka så mycket på vikten men fasen så svårt det är! HARKEL!

Igår hade jag en skit dag, kände mig tjock å värdelös.. Men idag känns det lite bättre igen. Ska till jobbet en sväng å sen ska jag åka ut till mamma över helgen för att övningsköra. Då ska jag också härmta MIN bil :D Å så får jag tanka lite vovve. Ska bli kul å träffa lilla Zonny igen nu när han "bott in sig" lite mer. Sist var han ju så ny. Han å jag ska ta många långa promenader å han ska minsann få jobba lite! Mihihi Hoppas ju såklart på fint väder i helgen då!!!

Teoriboken är såklarr med å minst en timme om dagen ska jag sitta med den!!!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0