PT

Jag har testat på PT yrket å Linda fick vara min försökskanin haha. Det var kul! Något jag faktiskt skulle kunna tänka mig i framtiden :) Jag tror att Linda kommer vara ganska så mörbultad efter hela kroppens genomgång idag. Men det är som det ska hihi Jag minns hur jag kände efter min genomgång med Emma- Lee å då körde vi inte ens hela kroppen.. Jag säger bara det... Träningsvärk from hell! Jag kände mig som en höggravid 90 åring. Jag kunde inte röra mig. Att gå ner för en pytte backe utan någonstans att hålla i sig var ingen lek. Ne fy fan! Hoppas verkligen att Linda slipper den smärtan! Nu är det lite brådis.. skulle bara skriva en snabbis :)

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0