Skit dagen fortsätter!

Hittar inte mitt sl kort när jag ska till jobbet å när jag väl kommer till jobbet kommer inte min kund.. Gaah! Försöker få med mig någon ut på promenad men alla är för lata just idag när jag behöver sällskap. Usch! ingen kul dag idag! Känner att nästa motgång idag så kommer tårarna...

Så blev jag sugen på godis men fan heller. Den här känslan i dom här jeansen får en att INTE vilja äta!


Uppdatering

Har nu kommit hem från en kort promenad. Det blev ca 3 km kort bara men det räckte för att för att få mig på liite bättre humör. Det var magen som var hungrig å därför jag inte fortsatte att gå hehe.

Dax för middag!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0