Nervös så jag kan kräkas!

Det börjar närma sig uppkörning! Å ju närmare man kommer destå mer nervös blir jag. Får tamefasen magproblem av detta!

I onsdags skulle jag varit på halkan... tar ledigt en hel dag från jobb och åker en jäkla bit till gillingebanan och väl där finns det ingen bokning på mig. Då har körskolan fuckat upp det! Dom har bokat halkan med mig men inte med gillinge?! Jag skulle tydligen fått nån kod å grejer men jag fick inget.. bara en tid och ett datum. Så det var bara att åka hem igen. Å efterssom det inte är så långt kvar till skrivning och uppkörning har jag bokat massa lektioner in i det sista och har knappt tid på salongen alls förutom ons nästa vecka då jag hade fullbokat ne men då är det den ända tiden som fanns att göra halkan på.. Stackars mina kunde blir lidande för det å jag som inte får några inkomster och får åka in och jobba en söndag för att mina kunder ska få sina naglar fixade... Tack Yvonnes körskola!!!! Tack så jävla mycke!

Ska tydligen göra någon form av "miniuppkörning" med en annan lärare på skolan och en omkörningslektion ska göras å vad det nu var mer.. Men sen är det lixom dax... :S Jag är så jävla nervöööös! Inte så mycket för skrivningen längre konstigt nog då det är den som gnagt värst hittils. Men den sitter man vid en dator å sen är man klar.. godkänd eller ej men däremot uppkörningen.... Hua! Då ska man vara skit nervös för att en helt okänd person som kan ha en av sina värsta dagar i sitt liv just på min uppkörningsdag å hon eller han ska studera mig i min körning i minsta detalj utan att säga ett knyst innan allt är klart och då ska domen komma. Fatta! Ne fy fan! Jag vill inte!!! Kan nån bara snabbspla till dagen efter allt!? Snälla!?

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0