B klart

Sorry för dålig uppdatering här på bloggen. Har inte tid och ork att sitta här. Händer inte så mycket i mitt liv Eller JO! Det gör det. alldeles för mycket haha därför jag inte kan sitta här.. :P

Hade iaf en liten period då jag pluggade satan på körkortet. Nu den senaste veckan har jag inte suttit alls. SKÄMS! Men jag har verkligen inte okrkat. Super dumt då jag nu har bokat både prov och uppkörning å det gäller att jag pluggar nu om jag ska klara detta :/

C delen är fasen svår! Massa siffror man måste banka in i skallen. Å mitt siffer minne är som bortblåst kan jag säga :/  Kan inte förstå varför man ska kunna vissa saker.. Men men, bara gilla läget och plugga på antar jag.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0