hihi pirr i magen

Igår satt jag på jobbet med några av mina goa kunder och disukterade min situation och dom säger utan att tveka att  "jag hör av mig om vi behöver hjälp". SÖTA!! Har idag bokat in en intervju på en av deras jobb :O) Tack för att ni är så goa! Det pirrar i magen när jag tänker på det och det är spännande och skulle vara super roligt att jobba där. Vill inte än berätta var någonstans så ingen snor mitt jobb ;) hahahhaha Mer info kommer på måndag efter intervjun :O)

Nu ska jag strax tralla iväg på lunch å sen blir det en lång och sen dag på salongen :D

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: A Kay

Hoppas det går bra. ;)

2011-09-01 @ 11:27:35
Postat av: A Kay

I see. :)



Vet inte, ännu mer om träning och kost kanske!?

2011-09-01 @ 21:26:13

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0