Intervju


Igår var jag på intervju hos Ica. Det kändes riktigt bra! Kunde helt vara mig själv med dom två trevliga tjejerna! Det känns som att dom har roligt på sitt jobb och att dom har bra sammanhållning där. Verkar som att dom inte har så mycket jobb att erbjuda men som jag sa måste man ju börja någonstans :O) Typiskt nog så skulle jag ha med mig ett personligt brev som jag suttit och knåpat med och var super nöjd med, men mot slutet av intervjun vart det så himla stressigt så vi glömde av den alla tre hehe.. Jag som var så nöjd med den ;P Ska iaf få svar måndag den 3e :O) Hoppas hoppas hoppas!


Guldfynd som skulle hört av sig för 2 veckor sen ringde igår och Regions chefen ville träffa mig på fredag fm... Jag har körlektion då och sa att jag inte kunde.. Känner mig lite dum men samtidigt så tycker jag inte att man kan komma 2 veckor senare efter överenskommen tid och kräva att man ska "blåsa bort hela sitt liv" för att man ska träffa "stor chefen"?!? Eller är jag helt ute och cyklar? Min körlärare Mattias ändrade ju faktist sitt schema bara för min skull efterssom jag bor så långt bort och inte kunde någon annan dag, då känns det inte så snällt att avboka lektionen. Stor chefen kan väl ta en annan tid?

Suck! Känns lite som jag gjort bort mig.. Bara att hoppas att dom hör av sig för en ny tid igen!

Kommentarer
Postat av: A Kay

Hoppas det går bra! De kan ju bli sura för att man inte kan, men herregud man har väl ett liv? Du kunde ju ha ett barn som skulle till läkaren liksom? De vet väl inte dom! De fattar nog att det var något viktigt. Om du verkligen vill ha jobbet, så kan du ju kanske ringa och tjata lite på fredag eftermiddag om en ny tid? Kram!

2011-09-26 @ 11:22:56

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0