intervjuv, övningskörning å borrelia

Intervjuv inbokad på Ica där jag lämnade in mitt cv för ett tag sen. Trodde inte dom skulle höra av sig då jag viste att dom behövde tillsätta personal ganska omgående. Men hon ringde imorse och vi bokade tid på ons :)


Har varit i Nynäs på Yvonnes trafikskola hos Mattias och kört en lektion och inser att Ulf som min tidigare körlärare heter inte har lärt mig dom viktigaste grunderna :/ Har alltså slösat bort massa tid å pengar på den gubben å nu måste jag lära om igen.. Svårt när man redan gör som man gör per automatik! Men men, har bokat 10 körlektioner och köpt teoripaketet så nu är det bara att tuta och köra!!!

Fick en fästing i helgen och "bettet" där fästingen satt ser ute bra ut å känns inte bra heller.. så fick en tid på närakuten nu ikväll å han kunde inte riktigt säga om det var borrelia eller en hudinfektion. Men det såg lite ut som början på borrelia så jag fick en 10 dagars kur kåvepenin att knapra på.. Det ska få bort både den eventuella borrelian och hudinfektionen så det känns bättre nu. Har lovat mamma att jag SKA gå å ta TBE sprutan nästa vecka så det är bara att åka till sjuka igen då...

Kommentarer
Postat av: A Kay

Meeeeeeeeeeeeeen att just den fästingen lyckas pricka dig! Hoppas det blir bra nu. Usch vad jag hatar kåvepenin. Jag fick svampinfektion i underlivet för att den förstörde min balans i kroppen så pass. Hoppas du inte får så. Blev lite privat nu kanske haha, men jag spyr när jag hör ordet Kåvepenin. Bläää. Krya på bettet! Och sluta klappa fästingar. ;)

2011-09-20 @ 10:43:02
Postat av: A Kay

Jaså, så det är inte bara jag? Helt stört att man får så. För det är det värsta som finns!



Nej jag vet att man inte får jobba när man är sjuk, jag hade mycket hellre velat vara hemma. Men jag får inte.

2011-09-20 @ 20:22:07
Postat av: A Kay

Jamen typ!

2011-09-21 @ 09:09:56

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0