Sista lektionen..

Japp, då var sista lektionen klar.. Dumma mig säger jag bara. När jag har övningskört privat så har dom bara sagt "sväng höger här" osv men nu sa Ulf på körskolan " kör mot stockholm" osv å min planering var inte bra alls. Körde fel några gånger för att jag inte planerade min körning i tid :(. Aja, han sa iaf att jag kör bra men att jag måste börja läsa skyltar och planera min körning! Halkbanan är jag absolut redo för så den ska jag ta tag i. Å som sagt så ska jag ta telefonen och ringa till körskolan där jag vill köra upp och snacka med dom så fort jag hört från Guldfynd.

Vill ha det där förbaskade kortet NUUUUUU!!!!!

Kommentarer
Postat av: A Kay

Ahaa en dag i veckan. Du hittar nog nåt mer. Du är en smart tjej, alla borde slåss om dig. Och naglar är du verkligen grym på.

2011-09-08 @ 11:17:58
Postat av: Karin :)

lycka till Sis jag vet att det kommer gå bra för dig :)

2011-09-08 @ 14:30:13
URL: http://nightdiamondxd.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0