Tisdag= dagis

Jodå, jag tänker fortsätta säga dagis. DAAAAGIS! HA! En regnig höst dag och ut till skomen med 10 småttingar och nackspärr haha, det blir bra det här ;) Har stoppat mina fuuula krocks i en påse så idag får dom sprida ris hur mycket dom vill ;P

Intervjun kändes bra igår. Hon ska höra av sig på torsdag om jag får jobbet eller inte. Eller ja, om hon tycker att jag passar för den här tjänsten så måste jag träffa "storchefen" först också. Men har jag lyckats charma butiks chefen så ska jag väl lyckas med stor chefen också?! hihi Får hoppas att hon tycker att jag passar. Skulle vara så himla roligt att jobba där! :)

Nä, ska pilla i mig lite alvedon å sticka till bussen snart :)

Ha en bra dag i höst vädret

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0