Tycker om tisdagar!

Hade en himla bra dag igår! Trivs jätte på att jobba med alla barn och vuxna på Myggan! :O)

Idag känns det ännu lite bättre i nacken. Men den gör ont fortfarande. Tänkte ta mig iväg en sväng till gymmet för lite kondrition iaf. Det står ju faktist att det är bra att röra på sig för att få igång blodirkulationen. :) Imorrn har jag körlektion så då hinner jag inte träna å sen får det bli en sväng på fredag inna det är dax att dra till Åland över helgen :)

Ha en bra onsdag i regnet

Kommentarer
Postat av: A Kay

Snygging!!! var har du köpt linnet?



Roligt att du börjar jobba med barn! :) Jag avskyr ungar, men du ser ut som en riktig barnkär människa och då tycker jag det är helt självklart att du ska jobba där. Tror det blir vettigare ungar av dom om de får bra människor i närheten. ;)



Och ja, jag ska försöka få någon längd på naglarna så får du göra dom svarta och glansiga! :D Fan vad snygg jag ska bli då.

2011-09-07 @ 22:22:16

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0