Fy bubblan för halsbränna!!!

För nån vecka sen började det. Men det har varit hanterbart tills i natt.. HEMSKT! Fy fan va ont eller obehagligt! Vaknade vid 2 tiden någongång av halsbrännan.. Vände å vred å fösökte byta ställning för det har hjälpt innan. Gick upp å drack ett glas mjölk å satte mig i soffan en stund för att inte väcka Jimmy. Det gick bara inte över.. Stod inte ut.. Ringde 1177 å blev hänvisad till förlossningen. Ringde dit och dom sa att jag ska testa Novalucol för det hade jag hemma och det var inget som påverkade bebis. Börja med en tablett och hjälper det inte inom en halvtimme så ta en till. Hjälper det fortfarande inte ring igen. Jag tog en å det lindrades en aning men hade fortfranade kvar den där obehagliga känslan. Men jag kunde iaf somna om tillslut. Känner fortfarande av lite så jag tog en till Novalucol nu på morgonen efter frukosten. Nä fy faan för halsbränna säger jag bara!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch det låter inge kul alls! :( Hoppas du snart blir bättre...



Du förresten, du är utmanad! Kolla i min blogg under rubriken "En liten lista". :)

2012-04-24 @ 21:44:10
URL: http://livingmylifeforme.spotlife.se
Postat av: Dee

Min bästa vän drack blåbärssoppa av alla saker hihi men det var det enda som funkade mot hennes halsbränna när hon var gravid. Värt ett försök i alla fall? ;)

2012-04-25 @ 13:27:45
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0