Invaliden saknar och njuter


V 33+4- 13 kg tyngre ;P

Hehe, vet ni vad jag saknar..

Jag saknar:
♥ Att slippa ha ont!
♥ Att kunna jobba.
♥ Att sova en hel natt.
♥ Att slippa springa upp minst 3 ggr på toa under natten.
♥ Att kliva ur sängen på ett vipps utan att behöva få andnöd å ont som satan.
♥ Att kunna sova på magen å kunna vända sig i sängen utan att behöva vakna till varje gång å behöva riva upp hela lakanet på en ända vändning haha. Å för att inte glömma så måste alla dessa kuddar petas in lite här och där haha
♥ Att kunna städa.. Tro det eller ej, men jag saknar att kunna städa utan att få så ont att jag tror jag ska gå av.. (lär väl få ångra att jag skrivit detta haha)
♥ Att kunna gå utanför dörren på en promenad i vårsolen.
♥ Att gå upp på morgonen å ta en löpartur i skogen eller gå till gymmet å köra.
♥ Att kunna äta en hel måltid.

Egentligen.. om jag inte hade haft ont och dessa hemska sammandragningar så hade jag ju mått fantastiskt bra! Att man blir lite otymplig å så är ju en baggis.. Det får man ju lixom räkna med..
Självklart är det inte bara skit hela tiden även fast jag har det som jag har det.. Det är helt fantastiskt att vara gravid samtidigt. Hade aldrig velat byta bort det mot något! Känslan av att vår lilla bebis ligger därinne och växer är helt otroligt fantastiskt. Hon är en liten individ där inne redan å jag älskar den lilla individen så himla mycket redan! Att känna hennes rörelser är fantastiskt även om dom inte är så sköna alltid ;) Det kan göra rätt ont ibland.. Men hellre onda rörelser än inga ;)! Jag är så himla nyfiken på hur hon ser ut! Vad har hon fått från pappa och vad har hon fått från mig.. Hur kommer du bli mitt lilla hjärta?

Oron är rätt stark fortfarande i mellanåt.. Som igår kände jag huvudet tryckas nedåt å denna mensvärksliknande smärta är otroligt oroväckande. Vill inte att hon ska titta ut än. Minst 3 veckor till därinne! Vill ha ut en färdig gräddad tjej å slippa kuvöser å veckor på sjukhuset! Åh min lilla älskling, gör nu som mamma och mormor säger ♥

Kommentarer
Postat av: MARTY

oj vad jag känner igen mig i mkt av det du skriver! å det blir ju inte bättre de närmaste veckorna heller, hjälp? :) kämpa på, snart får du din skatt :)

2012-04-18 @ 20:03:01

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0