Soligt väder å smarriga jordgubbar :)

Var ner å köpte jordgubbar.. Var så galet sugen helt plössligt hehe. Så nu har jag mumsat i mig en hel del å sparar resten till kvällen :)

Vist ska vi ju ha det skönt när vi sitter här hemma å ammar sen så nu har jag köpt en amningskudde också hehe. Har nu också packat BB väskan.. Lite små kompliteringar ska ju ner sen men det mesta är packat iaf :) Får väl hoppas att det inte blir allt för brådis så man inte hinner, men jag tror säkert att man klarar sig fint ändå. Det finns ju faktist dom som inte har någonting med sig å dom får ändå föda barn ;) På tisdag nästa vecka är det 1 månad kvar till BF.. Nu går det faktist SNABBT! V 37 ska jag sluta med Bricanyles så sen är det lillfisen som bestämmer.. För mig är det ju helt ok om hon vill titta ut lite tidigare ;)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hihi va spännande.. vad är det man stoppar i BB väskan egentligen :) kramis

2012-04-25 @ 15:15:18
URL: http://fruekman.blogg.se/
Postat av: Victoria

Nä jag vet...fick bannor av Johan efteråt. Plus att jag såklart fick jätte ont :/ men idag har jag inte gjort nått alls ;) hihi jag kan tänka mig det! Det är nära för er nu, hoppas att allt kommer gå bra iaf :) Vad är det för medicin du har ätit?

2012-04-25 @ 18:52:24
URL: http://fruekman.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0