Te

Efter en ganska så jobbig natt med väldrig lite sömn sitter jag här strax efter 7 å har plockat klart här hemma, ätit frukost å funderar över dagens sysslor med en kopp te och jäklar vilken reaktion jag fick av lill tjejen hihi. Hon har sovit i stort sätt hela natten medan jag legat vaken.

Måste bara säga det en gång till JAG HATAR PAPPERS ARBETE!!!!! Igår kom det ytterligare papper som ska kompliteras och fyllas i från F- kassan.. Papper från skatteverket  och revisorn.. VARFÖR ska det vara så svårt att förstå dessa pappaer? Varför kan dom inte skriva på ett lätt sätt så man förstår vad dom menar?! Ringde häromdagen till min handläggare på F-kassan och frågade massa frågor och till och med hon som jobbar med det hade svårt att förstå. Är det inte underligt?! Blir nog att ringa både skatteverket och f-kassan senare idag..

Kl 9 har jag fått tid hos sjukgymnasten för min rygg.. Vet egenentligen inte varför jag ska betala pengar för att gå dit ens då hon inte trodde dom kunde göra något så här sent in i graviditeten.. Så hörni tjejer som har ryggproblem med er graviditet.. SÖK HJÄLP innan det är för sent. Lika bra att gå dit, kanske kan man få lära sig något som kanske kan hjälpa?! HOPPAS!

Vågar vi hoppas på att våren är på väg nu?? Även idag skiner solen men det är fortfarande rätt kallt ute.. Men bara vi slipper snö och regn är jag glad. Det gör inget om det är lite kyligt ute sålänge solen skiner :) Men snart.. snart hoppas jag på att värmen också ska komma så invaliden iaf kan ta sig ut å sätta sig på en bänk en stund ;)

Nä, ska väl "sätta lite fart" här så jag får något gjort idag.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Dee

Jag HATAR alla blanketter! Jag känner mig alltid efterbliven när jag ska fylla i dom. Ska det vara så svårt att göra dom lätta att förstå liksom?

2012-04-21 @ 13:45:32
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0