12 veckor

Tänk att min lilla tjej är 12 veckor gammal. Fast hon ser mycket äldre ut. Är typ lika stora som 6 månaders bebisarna på öppnaförskolan. Var dit igår å lyssnade på en sjukgymnast som var där på en föreläsning å hon tittade på oss flera gånger å sa "men ni med lite äldre barn..." medan dom andra 2-3 månaders bebisarna som var där var små då.. Hehe. Jaja.. Hon väger väl 7 kg när vi ska till Bvc om en vecka :S tyckte dom sa att hon skulle sluta gå upp i sån rasande fart och sluta växa så fort men hon bara växer å växer. Man undrar ju hur det ska gå å släpa omkring på henne när jag redan nu inte klarar det med min dåliga rygg. Ska kontakta sjukgymnasten imorgon å försöka få en tid för jag står inte ut! :( Har för övrigt bokat tid till frisören nästa helg. Då ska jag njuta utan Tuvisen å jag ser såå mycket fram emot det! Sen ska jag boka tis till naprapaten :S Det kommer göra satan ont men jag måste om jag ska orka med min rygg!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0