Alla <3 dag

14 februari var det igår å alltså Alla <3 dag. En grymt bra dag för mig! Hade inte alls lika ont igår å kunde faktist jobba lite. Även om mina goa kollegor lät mig sitta mest och jag behövde inte göra det som kändes jobbigt. Kunde även ligga å vila en stund med barnen medan dom sov och det gjorde jätte mycket för eftermiddagen! Det tackar jag för även om jag verkligen ogillar att inte kunna utföra mitt arbete som jag ska! Väl hemma la jag mig på soffan för DÅ kändes det rätt ordentligt men det gick över efter vila. SÅ SKÖNT! Tänk om det är på väg att vända!? Jag skulle bli överlycklig!!!!!

Mitt hjärta kom hem igår med denna lilla sötnos till min lilla samling 

SÅ söt! Å inte nog med det så låg det ett litet mjukis hjärta på kudden också.
Tack Bejbi! Love you!

Nu hoppas jag allt jag kan att det vänder med mitt jobbiga så jag kan börja leva lite mer normalt igen utan att lida å framförallt vill jag kunna NJUTA AV ATT VARA GRAVID! <3

Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Ja den bilden är så rolig =)

2012-02-15 @ 14:07:36
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0