Besök på akuten *2

Lilla älsklingen blev förstoppad å vi fick åka in i lördags. Hon fick hjälp att bajsa å så fick vi åka hem igen. Läkaren sa att hon hade typiska symtom på kolik?! Å det kan nog stämma.. Det har smugit sig på sakta men säkert. Det är hemskt när hon har ont å man inget kan göra! Dagen/ kvällen var hemsk när vi kom hem, hon bara skrek å skrek å var inte ett dugg nöjd :( då tänkte jag att nu börjas det.. Hur ska jag orka?!?!?! Tårarna bara sprutade. Men dagen efter vart en riktigt bra dag med mycket sömn och när hon var vaken var hon riktigt nöjd <3 Då fanns det alltså hopp :)) igår morse vid 7 tiden hade jag precis ammat klart å det skulle rapas så jag slängde upp henne på axeln å klappa lite i rumpan å ut kom en rap tillsammans med maten.. Famlade runt i mörkret tills jag hittade lampan å fick se en blod pöl i sängen.. Blev ju jätte rädd å sprang in till mamma å sa att tuva kräks blod å så vart det ett besök till på Huddinge akuten. Men allt såg fint ut å dom trodde blodet kom från mitt söndersugna bröst. Nu har det lugnat sig ganska bra men hon bajsar fortfarande inte som hon ska :/ Väldigt sällan och lite grönt?! Inget dom reagerade på på sjukhuset så det är väl ingen fara?! Mitt lilla <3


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0