En liten tjockis

Tuva är 4 veckor och 4 dagar idag och vi var på BVC och vägde och mätte henne. Hon väger 5385g och är 60cm lång. Min stora tjej bara växer och växer och sköterskan tyckte att hon kanske gick upp lite för mycket. Men sa också att hon kan ha en "växlar period" för hon växer på längden och huvud omkretsen växer också. Men om det fortsätter så här så måste vi titta på det här med maten. Jag har gett henne mer ersättning om nätterna för att hon sover bättre å frågan är om jag ska fortsätta amma om min mjölk inte räcker till. Jag tycker ju att det är pest å pina att amma å skulle helst slippa för det har inte varit annat än struligt från dag 1 :(( ska väga henne nästa vecka igen å se om hon fortsätter gå upp. Hoppas det planar ut lite :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va söt! Skulle också vilja ha en bebis att gosa med.

Skulle bli jätteglad om du kunde kolla in på min blogg och kommentera vad du tycker om nya headern. Kram


Svar: Det är inte bara gos ska jag säga dig ;) Mycket jobbigt som kommer med barn också!
Jessica- Nagelterapeut

2012-07-11 @ 20:57:25
URL: http://www.nattstad.se/eemms

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0