5 Juni


Då var vi här igen. En av dom mest sorgsna dagarna på året.. Idag för 2 år sen fick Tyson somna in. Minns det som om det vore igår. Vägen till djursjukhuset- tystnaden- tårara- ångesten- saknaden. Men jag kunde nog inte erkänna det då men det var också en lättnad på något vis. Han mådde så fruktansvärt dåligt den lilla kraken å har det bättre nu min lilla skruttis. Usch tårarna kommer när jag skriver. Den kärleken som fanns mellan oss går inte att beskriva. Kan bli så ledsen å irriterad på folk när dom säger saker i stil med att "han var ju bara en hund, nu väntar du något mycket bättre" Men vadå?! Han var min bebis å jag håller fortfarande fast vid att han kommer betyda lika mycket som min lilla skrutt i magen! Men det är inte många som kan förstå det. Oförstånd helt enkelt. Har lättare att borsta av det nu än jag hade förut. JAG vet ju hur jag känner å det är det som räknas. Sen kan alla säga precis vad dom vill!

♥ Saknaden efter dig är stor mitt lilla hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Oana

du kanske menar mig ...jag sa att du väntar på något bättre eller hur? jag har haft min hund dö också och jag vet hur det känns ...Nu har du en annan resa framför dig och att känna sorg är inte bra i din situation...men ändå jag ber om ursäkt om det kändes att jag inte brydde mig om Ty. Det var inte alls meningen. Ta det lugnt och tänk på glada tider med honom.

2012-06-05 @ 11:43:30
Postat av: Jess

Manar inte just dig. Folk är så okänsliga av sig å säger dumma saker utan att veta hur JAG faktiskt känner.. Ingen kan ju säga till någon annan att det är inte så som du känner..?!

2012-06-05 @ 12:31:52
URL: http://princessjess.blogg.se/
Postat av: Tjocka Tjorven-Blivande sexbarnsmamma

Jag förstår EXAKT hur du menar! Jag var tvungen att låta min älskade Lilleman somna in efter han blivit attackerad av en annan hund:-( Nu var han 9 år och hade en annan sjukdom i botten) men hade inte behövt avliva honom om inte detta hemska hade hänt:-( Det känns så fruktansvärt. Tack och lov har jag väldigt förstående vänner. Det var i november 2011 som han fick somna in och jag tycker faktiskt sorgen blir värre. Kram!!

2012-06-07 @ 09:10:20
URL: http://tjockatjorven.blogg.se/
Postat av: Dee

Jag blir så förbannad på folk som säger så! Men det är många som inte kan förstå att ett djur kan betyda lika mycket.

2012-06-07 @ 12:29:45
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0