39+0


Börjar fundera på om hon kommer komma ut överhuvetaget... Hon och kroppen bara luras hela tiden ju... När man tror att nä, nu gör det fan ont.. kanske det sätter igång nu.. Men icke.. Poff sätter det igång å poff slutar det..

Idag är det molnigt ute å det är såååå skönt! Det trodde jag aldrig någonsin att det skulle komma från min mun haha men som höggravid å svullen är värmen verkligen inte rolig!

I vår bostadsförening har vi inget grovsoprum sen en tid tillbaka utan det kommer en kontainer med jämna mellanrum å i helgen var det dax igen. Jimmy har äntligen tömt allt skräp från balkongen idag å det är såå skönt! Nu kan man öppna ut ordentligt å så tänker jag även när vår lilla prinsessa väl behagar att komma ut kan hon ligga å sova på balkongen i vagnen om dagarna :O) Medan han tömde balkongen så gick jag runt å småstädade lite här å där. Torkade damm å städade toaletten för 3 gången denna veckan hehe. Tycker det blir så jäkla dammigt å äckligt fort så jag håller undan det värsta =) I mellanåt sätter jag mig i soffan med benen på bordet för att minska på svullnaden i fötterna. Idag har det funkat rätt bra :O) Kanske just för att det är lite svalare ute idag.

(haha denna bild är verkligen hemsk, men det är så det är nu)

Har precis slängt i mig lite lunch å lite senare tänkte jag sticka ut å gå en liten promenad runt centrum eller nåt.. Det sägs ju att man ska röra på sig för att hjälpa förlossningen att sätta igång så jag får väl göra det bästa jag kan :O)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gungade på eftermiddagen å morgonen efter satt det igång;) kanske kunde vara nått;) haha alla sätt är bra utom de dåliga! Men de väljer själva när de vill ut;)

2012-05-26 @ 13:41:44
Postat av: Elina grav id v 40

Jag har BF 3 juni så vi är ju väldigt nära varandra. Jag håller med om värmen... idag är det molnigt och jag älskar det. Håller på att avlida i värmen och är så svullen att jag snart lyfter haha

2012-05-28 @ 10:56:13
URL: http://minbebis.com/blogg/jagelina/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0