Jag har ett bowlinklot mellan benen...

Inte bokstavligen talat så klart men det känns så! Inge skönt! Idag har det varit rätt livat i magen å tätare förvärkar har jag haft nu under eftermiddagen. Dom är nog lite värre än igår men dom är fortfarande hanterbara. Får sträcka på mig då trycket neråt är väldigt starkt sammtidigt som magen blir STENHÅRD och typ fyrkantig till formen hehe. Trycker rätt mycket uppåt bröstet med.. Under nätterna nu känns det som jag ska kräkas så fort jag rör mig eller vänder mig.. Får sura uppstätningar och halsbränna som går över av Novalucol som tur är. Höfterna är inte att leka med efter en stund i sängen. Gör förbastat ont.. Foglossning säger min BM men jag får väl vara glad att det kommer först nu!? Imorgon är det dax för läkarbesök igen :/ Är lite rädd att han inte fortsätter sjukskriva mig för jag kan inte jobba :S Meen, vi får se vad han säger..

 

Nu vill jag veta om detta är början till en snart kommande förlossning eller om det ska hålla på så här i flera veckor å att jag ska behöva gå över tiden!! Maktlös AB! Jag som vill ha allt så planerat runt om mig. Nu kan man ju inte planera ett skit längre haha Ge mig ett tecken tack ;)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0