Klumpfot

 

Varning för fotbild! Som ni ser har jag inte fixat mina fötter på ett tag då jag inte når ner själv..  Men det är så dom får se ut nu tills magen försvinner ;).. Mina stackars fossingar som är så svullna. Ser ut som bebis fötter fast i JÄTTE storlek. Å ändå satt jag med bena högt typ hela kvällen igår så dom var värre innan.. Hua! Det är ju obehagligt å det gör ju ont. Det bultar å sticker å man blir helt stel. Å att sätta på sig skorna å gå ut det går knappt längre. Har snörat upp mina "slit å släng" skor som är gamla å fula å uttöjda men ändå ajajaj =(  Måste faktist erkänna att det är såå skönt att det inte är en varm vår för jag vet inte hur detta hade slutat om det var varmt ute också. Händerna är ju också svullna, ser ut som korvfingrar å när jag vaknar på morgonen måste jag börja med lite finger gymnastik hehe. Vissa dagar kan jag inte böja på fingrarna så svullna kan händerna vara.. Meen, nu är det inte långt kvar! Jag önskar bara att mitt lilla ♥ ville titta ut lite tidigare men jag tror tyvärr inte att det blir så längre. Det känns som att jag kommer få gå över tiden :/ Lurig liten tjej det här ♥


Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

MEN SHIT!!!! =O

Vad säger bm/doktorn om de då?



Haha jag får väl lägga upp en bild sen när jag gjort rabarberpaj för att fresta dig lite extra ;)

2012-05-17 @ 10:23:55
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Catwalkqueen

Jo det är väl sant att det bara är att gilla läget...



Mihihi måste ju få retas ^^, Annars har du säkert någon på torget nedanför som säljer rabarber =)

2012-05-18 @ 12:25:56
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0