Rabarberpaj

Mitt sug har inte lagt sig efter Rabarberpaj å i går var jag å Jimmy hos svärmor på fika å vad har dom inte om en hel skog av rabarber på tomten hihi. Så vi fick hem en hel påse full. Bakade en paj i morse å bjöd hit grannen på fika. Å så kom Jimmy hem å tog sig en bit å så ska jag få mer finbesök av Linda å Jana så det var bara att ställa sig å baka en till :) sen skar jag ner resten å la in i frysen. Bra å ha när jag får hem massa som vill hälsa på liten när hon nu väl vill titta ut :)

 


 

Har fått reda på att det finns nån syra i rabarber så det får man ju inte äta under tiden man ammar så ni som var sugna på rabarberpaj till bebis fika får snällt vänta med det till sen :(

 


Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Ja det blir ju så när jag bara har en sketen hylla til bebisen =S

2012-05-29 @ 07:50:09
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0