V 28+0

Idag går jag in i v 39 :D

Dom här sista veckorna har gått väldigt fort måste jag säga.. Efter TUL v 32 så har det bara sagt poff och tiden har bara flugit förbi. Inte mig emot iof ;) Igår kväll hade jag rätt mycket SD, mensvärk å en otrolig värk i ryggslutet. Kändes som jag höll på gå av på mitten.. MEN all smärta betyder ett steg närmare bebis hehe. Magen ömmar som fasen. Hon ligger å sparkar på samma ställen hela tiden så det känns som blåmärken inne i magen som hon ligger och trycker på. INTE SKÖNT! Å när magen dessutom är så hård så gör det ännu ondare. Försöker buffa undan henne å byta ställning å så men hon ger sig inte hehe. Envis! Igår spenderade jag lite tid åt att tvätta upp alla fina kläder vi fått så idag ska jag väl vika in dom i hennes garderob :) Å så ska det bakas rabarberpaj idag. Har varit sugen på det i säkert 2 veckor å igår var jag på paj jakt men det fanns ju så klart inte å inte hittade jag några färska rabarber heller MEN så får jag en kommentar på fejjan att det fanns rabarber hemma hos Sara och Putte så det kom en påse färska rabarber hem igår hihi <3 TACK! Å idag ska Jimmy hem till Putte på "lördagsmys" å även sova över där så Hanne ska komma hit å mumsa rabarberpaj med mig :D


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0