Vilken skit natt!

Igår sov jag inget under fm då jag hade tid hos BM just då när jag brukar slummra till på soffan. Det resulterade i att jag tok somnade mot min vilja senare på kvällen å vaknade vid 20 tiden. Shit tänkte jag men gjorde inget big deal av det. Jimmy är ledig från jobbet och satt å spelade hela jävla natten å tror ni det är lättare att somna med en massa oljud å skrikande å bankande?! NE! Vist sänkte han till mini nivå (enligt honom) men det är ju fortfarande ljud å det värsta är ju inte om någon sitter å kollar på tv då det är ganska så "jämna ljud" utan han sitter tyst en stund så där så man lagom kan slappna av å blunda å så kommer det plöttsliga ljud då det går åt helvete för honom i spelet å han slår i golvet å håller på. Jag blir så jävla förbannad! Så respektlöst! Har så go lust å slänga ut det jävla spelet å be honom växa upp någongång! GAAH! Så nu har jag fått avreagera mig om det..

Konstigt nog kan jag iaf inte sova så länge på morgonen.. Har tvingat mig kvar i sängen sen kl 8 å 10.30 var jag bara tvungen att gå upp å äta frukost. Magen skrek efter mat. Så det var bara å gå upp.. Känner mig rätt kraftlös idag.

Det är nog en sån där dag då allt känns hopplöst med mycket tårar om att den här lilla sessan i magen någonsin kommer vilja komma ut.  2 dagar kvar till BF...

Fick ju upp hoppet igår.. Var som sagt till BM igår å trodde att vattnet börjat sippra så hon ville inte undersöka mig ifall att det nu faktist var så.. Men det har inte sipprat nå mer sen dess så det var nog inte det :(  SF måttet låg på 37 precis som förra veckan. SKÖNT! Mitt blodtryck låg på 130/85 och lillans ♥ slog med 135 slag/ min. Å jag ställde frågan hur det kunde komma sig att hennes hjärta slog så fort i början av graviditeten å nu långsammare. Men hon klämde lite på magen för att få henne att röra på sig å då steg ju hjärtslagen till 165 slag direkt å så slutade hon å bebis lugnade sig då var dom nere på 140 slag igen. Hon sa att det SKA vara lite upp å ner. Det hade inte varit bra om hon hade legat på samma samma hela tiden. SÅ det var ju bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hade kastat ut hans spel för längesen. Håller med dig, det är respektlöst mot dig!!



Jag har en kass dag jag med, migrän hela morgonen och har fortfarande inte fått i mig något i magen. :( Om du vill prata sen så är jag hemma eller på msn. Stor kram finaste du! <3

2012-05-30 @ 12:51:03
Postat av: Elina Gravid v 40

Jag känner igen mig.. Känns på något sätt som man aldrig kommer få någon bebis. Jag känner inte ett skit.. inga förvärkar.. ingenting.. börjar tro jag har inbillat mig graviditen och går omkring med en fotboll under tröjan?!

2012-05-30 @ 12:52:46
URL: http://minbebis.com/blogg/jagelina/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0