Vissen!


Idag har varit en riktig skit dag! Inga krafter någonstas å tårarna har hängt på en skör tråd hela dagen. Känner mig skit hängig, ensam och hjälplös. Trött, sur å grinig. Ful, fet å äcklig.. Ja ni hör ju.. En riktig bitterfitta är vad jag är idag. Alla säger men det är "bara" högst 2 veckor kvar men dom där 2 veckorna känns som en EVIGHET just nu! Tiden går återigen i snigelfart. Tur att man inte har såna här dagar varje dag!!!! Imorgon ska bli en bra dag å då ska jag ut å springa ett maraton eller nåt så kanske den här lilla damen vill komma ut!?

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh gumman.... Önskar jag kunde säga nåt som piggar upp dig lite men antar att det enda som skulle trösta är att lilltjejen bestämmer sig för att komma ut. Och det gör hon ju när som helst!!! :)



Jag är ledig imorgon så vill du prata så finns jag här! Du är inte ensam! <3



Stor styrkekram du vackra gravida kvinna!

2012-05-30 @ 21:48:17
Postat av: Emma-Lee

Kram till dig gumman!!

2012-05-30 @ 21:49:19
URL: http://emma-lees.blogspot.com
Postat av: Catwalkqueen

Jag vet inte om du kommer ihåg det, men jag har alltid drömt oerhört mycket och kommer oftast ihåg dem på morgonen sen. =)



NU får hon komma uuuuuut!

2012-05-31 @ 07:05:09
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0