Hälsat på fina Elton

Jag och Tuva tog tåget upp till Mora för att hälsa på Maria, Robert och lilla Elton. Elton är Tuvas tremänning. Det är exakt 2 månader mellan dom. Det gick mycket bättre än förväntan. Tågresan funkade bra trotts lite sömn och irriterande människor som slog igen dörrar å höll på när hon skulle sova. Trodde att det skulle bli kaos med två småttingar som väcker varandra å skriker i kör men dom var så duktiga båda två! Såpass att vi vill åka igen vid jul :O)
Tuva har också agerat modell när Robert fotograferat men dessa bilder får ni ta del av senare ;) En vecka gick alldeles för fort där uppe. Längtar redan till vi ses nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hahaha allt sitter nog i betraktarens ögon :)

Svar: Jo, det är väl sant men om jag gämför med mig som ändå ligger 3 månader före dig så är jag 1000 gånger värre ;)
Jessica- Nagelterapeut

2012-11-26 @ 07:00:12
URL: http://fruekman.blogg.se
Postat av: Victoria

Men du födde ju med snitt, det är lång läktid då och du ska ju inte träna (vad jag har förstått) Du kommer hitta tillbaka I promise. :)

Svar: Jag har ju verkligen varit stillasittande/liggande under större delen av graviditeten och efteråt ska vi omte tala om... Jo, det tar kanske längre tid efter ett snitt men det är ju andra saker som gjort att jag inte kunnat träna tidigare. Man får träna men man ska nog ta det lite lugnt å känna efter :O) Känns inte så.. Hur ska man ha tiden liksom!? Hinner ju inte träna som en idiot som innan graviditeten... Det har redan gått 6 månader å jag har fortfarande 10kg+ bläää!
Jessica- Nagelterapeut

2012-11-26 @ 21:18:39
URL: http://fruekman.blogg.se
Postat av: Victoria

Jag förstår vad du menar... jag sade till o med upp mitt träningskort det känndes lite som ett nederlag. Men kan jag knapp ta mig dit 1 gång i veckan så kände jag att jag inte ville betala :-/

Svar: Nu har jag fått läkarintyg på att jag inte får träna :O)
Jessica- Nagelterapeut

2012-11-27 @ 12:45:49
URL: http://fruekman.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0