Hittat fossingarna

Tuva har nu hittat fossingarna sina 4 månader å 3 veckor gammal. Så har hon börjat göra pruttljud så det riktigt stänker haha. Mat har blivit en av dagens höjdpunkter och favoriten just nu är majspure :) idag satt jag och Tuva och åt tillsammans för första gången. Hon åt morot och potatis å jag potatismos och köttbullar :)) mysigt! Just nu är hon inne i någon jobbig period då hon inte vill sova. Hon skriker som om hon hade ont å är hur trött som helst men vill inte sova. Varken i sin säng eller på mig :/ det slutar ju oftast med att hon somnar i min famn av utmattning men hon sover väldigt oroligt också :/ vet inte om det är beroende på förkylningen eller nån fas hon går igenom. Snart ska vi göra vår första tågresa upp till Maria, Robert och lilla Elton. Det ska spännande å se hur det kommer gå! Å såååå roligt att träffa dom!! Hoppas att Tuva kommit ur den hör jobbiga perioden med sitt icke sovande då för annars kan det bli jobbigt!! Hej svejs


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0