Nu börjas det

Tuva har ju kunnat vända sig både fram och tillbaka ett tag nu men mest på hårt underlag så i sängen har högst bänt sig till sidan och tillbaka på rygg. Idag när hon skulle sova på förmiddagen hade jag lagt henne i sängen. Hon lekte först å sen när det var sovdax skrek hon å jag har kommit på att om man låter henne ligga å skrika en stund så somnar hon lättare när hon väl får nappen och lite omvårdnad ;) iallafall så skrek hon lite medan jag satt på sängkanten med mobilen å plötsligt blir det tyst å jag slänger ett öga mot sängen å där tittar en glad Tuva upp. Då har hon snurrat från rygg till mage haha å söt var hon också hihi. Sen tänkte inte hon sova inte. Vi fick flytta över till vagnen å ut på balkongen istället :)


Kommentarer
Postat av: marty

hahaha va gulligt hon tittar upp! :))

Svar: hihi vist är det sött <3
Jessica- Nagelterapeut

2012-11-07 @ 08:50:19

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0