Väntan

I fredags för en vecka sen var jag å röntga ryggen å dom sa att jag skulle få svar efter en vecka men har inte fått svar än :( fasen va kroppen ger upp efter att man får barn alltså.. Får inte börja träna innan svaret kommit å om det är ett positivt svar såklart. Mitt Sats kort står å kostar pengar medan jag går runt å känner mig som ett fult fetto å längtar att få ta i som fan på gymmet igen. Har dessutom fått inflammation på äggstockar och livmoder som förklarar smärtan i buken jag gått med sen förlossningen.. Ska det aldrig ta slut? Jag vill bara må bra!!


Kommentarer
Postat av: marty

usch. du har verkligen otur! hoppas det blir bättre snart så
du får njuta ordentligt av att vara nybliven mamma.. :)

Svar: Jag kan ju njuta tusen gånger mer än i början. Men hade jag inte haft så förbannat ont hade jag nog njutit till 110%
Jessica- Nagelterapeut

2012-11-14 @ 11:39:35
Postat av: Victoria

Men oj vad jobbigt!! Du har inte haft feber också? Jag fick ju inflamation i livmodern ca 1 månad efter förlossningen och fick sky hög feber och frossa och när jag ringde 1177 så sa de att jag skulle åka direkt till gyn akuten.. Sen till det där med träningen så ska man vara väldigt försiktig efter ett snitt. Det tar nästan ett helt år innan kroppen är återställd så frys ditt satskort. KRAM PÅ DIG <3

Svar: Ingen feber! Får inte frysa kortet längre om jag inte har typ något intyg :/ Annars hade jag gjort det ett tag till... Men ska till sjukgymnast på måndag så jag hoppas på att få lite uppgifter jag ska göra av honom så jag kan gå till gymmet igen. Längtar ju dit!
Jessica- Nagelterapeut

2012-11-20 @ 20:02:54
URL: http://fruekman.blogg.se
Postat av: Victoria

jahaa okej.. ta det lugnt bara! Längtar också tillbaka men det har inte gått så bra som jag hade hoppats på :(

2012-11-25 @ 10:33:32
URL: http://fruekman.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0