Dunderförkyld

Jaha, då ligger man här mitt i jävla natten å är kanon förkyld, helt jävla slut som människa med lilla snoriga stackars Tuva med magknip. Har så go lust å gå in med henne till Jimmy om det inte vore för att han jobbar. Han har gått upp 5.30 i två veckor å kommit hem mellan 16.30- 17.30 varje dag. 3 dagar denna v har han tagit Tuva när han kommit hem ut på en promenad eller hem till farmor. Så otroligt skönt! MEN jag förväntar mig att när han är pappa ledig att han tar dessa nätter även om han är kanon förkyld precis som jag nu!!!

Håller på testa olika ersättningar å är tillbaka på baby semp 1 å det blir preciiis som det var ibörjan då Tuvas mage strular som fasen :( så den kan vi då utesluta fom nu! Den som jag tycker funkat bäst hittills är BS Lemolac. Men som sagt. Vi kör ett test med alla igen så ser vi sen. Längtar otroligt mycket till hon börjar att äta riktig mat å slippa det här med ersättningar! En månad kvar till smak portioner :)

Nä, nu har hon somnat på mitt bröst. Bäst att försöka lägga ner henne så jag också kan få lite sömn. Om förkylningen tillåter :/

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/227402/images/2012/pic_50494541ddf2b31a51000002.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0