Första helgen utan Tuva

Helgen har spenderats hemma hos mor min och Tuva har varit hemma med pappa. Helt sjukt hur man kan sakna sin lilla älskling så mycket! Har hållt mig sysselsatt å skruvat ihop möbler i gäststugan hela gårdagen då fick man lite annat att tänka på :) Fick några MMS av Jimmy under dagen å tårarna kom varje gång. Saknade min Tuvis! Har fått sova två nätter utan nån som väcker en stup i ett å det behövdes! Har ätit utan att behöva stressa och bara fått vara Jessica. Det är otroligt viktigt! Förstår mig inte på mammor som är hemma med barnen år efter år efter år utan att få komma ifrån ibland. Nu är det ju ganska tidigt när Tuva bara är 3,5 månad gammal men det är väl fördelen med att inte amma ;) åkte hem ganska tidigt idag då jag inte klarade av att vara utan min underbara lilla unge ;) <3 Vi har haft en kanon dag i dag med utflykt till Täby där vi fick massa fina leksaker och kläder till Tuva :) tack så mycket Sara, Putte och Bella :) nu ska vi strax hoppa i säng


Kommentarer
Postat av: MARTY

ooh, det va starkt jobbat av dig! jag har ångest bara jag går och handlar utan min lilla tjej haha.. men du har rätt, man mår nog bra av att bara få vara sig själv några dagar. :)

2012-09-26 @ 23:47:11

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0