No more soffpotatis!!

Nu få det faktiskt vara nog! Nu har jag varit en handikappad soffpotatis i 6 över månader. Tänker inte låta min dumma kropp få bestämma längre! Får panik snart!! Eller det har jag redan fått i omgångar men ändå. Nu är det promenader som gäller, var häromdagen och inhandlade regnkläder och stövlar så även regniga dagar ska jag ut å gå! Har lite ångest över "resterna" efter graviditeten måste jag säga. Ser efter 3 månader fortfarande gravid ut å eftersom Tuva ser så stor ut kommer väl folk börja fråga när nr två är beräknad. Hua! Kommer fortfarande inte i mina kläder jag hade innan graviditeten med mina 10kg övervikt. Blä Blä Blä! Känner riktigt hur bitter jag är. Å det ska ja göra om till att vilja kämpa nu! INGA mer sötsaker mer en EN dag i veckan å minst en timmes promenad varje dag! Ska även dra ner på kolhydraterna i min kost. Tyvärr har jag inte möjlighet att följa min diet jag fick av Emma-Lee pga ekonomiska skäl men jag ska försöka äta så likt som möjligt. Någonting måstebju förändras tycker jag så som jag har "unnat" mig senaste tiden, å dessutom inte kunnat röra på mig. Näpp heja mig!


Kommentarer
Postat av: Anne

Heja heja... Det är bara att kämpa på :-)

2012-09-12 @ 06:57:03
Postat av: MARTY

samma här.. skitsvårt att komma igång med kost och träning. har man har ju vant sig att käka mer sen graviditeten.. hehe
hoppas din motivation hänger kvar tills du nått ditt mål! :))

2012-09-17 @ 19:43:55

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0