Sömn

.. får man inte mycket av nuförtiden. Skulle kunna ge min ena fot för en hel natts sömn känns det som just nu. Det ser ut som hej kom hjälp mig hemma å jag har knappt tid å ork att göra mycket alls. Jag måste faktiskt säga att det inte är super kul att vara mamma ledig just nu. Sen min kropp är ju en historia för sig å tänker inte gå in på den just nu mer än att säga att det är totalt kass! Skulle bara vilja börja jobba. På ett helt vanligt jobb med vanliga arbetstider och en lön in på kontot i slutet på månaden. Kommer börja söka så jag kan börja jobba i januari. Så vet ni någon som behöver arbetskraft hojta till ;) Kan tänka mig det mesta å lär mig snabbt nya saker ;) men det blir nog tillbaka till förskolan skulle jag tro. Det är väl där jag har störst chans att få jobb med den utbildningen och erfarenheten jag har. Nä, nu somnade skrutt om här. Är nog bäst att försöka göra detsamma om jag ska få några timmars sömn alls i natt.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0