Oj oj va tiden går

Tuva är nu snart 2,5 år.. Hon är en fantastisk tjej! Jag är så otroligt stolt över min dotter! Hon är så duktig på allt. Hon pratar så mycket, berättar och förklarar. Hon klär av och på sig själv (när hon vill;) Sover i stor säng i sitt rum hela nätterna för det mesta. Vi är mitt uppe i pott- träning just nu och det går väldigt bra måste jag säga. Hon har till och ifrån varit utan blöja på förskolan nu sen en vecka tillbaka. Vist har hon en vilja utan dess like haha. Envis som synden och mellan varven är hon en riktig skit unge hahaha.
Jag älskar dig så otroligt mycket min lilla fis♥ 
 
Vi är sen snart ett år tillbaka husägare och jag/vi trivs otroligt bra med det. Sommaren i hus går inte att jämföra med sommar i lägenhet. Speciellt inte sen Tuva kom till världen. Man värdesätter naturen på ett helt annat sätt. Området är lungt och vi behöver bara öppna dörren för att kliva in i skogen. underbart!

Jag har bytt jobb några gånger men jobbar förskola. Har ca 10 min resväg till jobbet med bil. Huuur skönt som helst! Lyx! Det var en liten uppdatering från oss ;) Får se om det dröjer ett år till nästa igen ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hittade den här adressen bland massa bokmärken och kikade in😊 Hoppas det inte dröjer ett år till nästa inlägg😉 Hon är verkligen super fin, er Tuva❤️

Svar: Roligt att du kikade in och tack så mycket :) kan dock inte se vem du är ;)
Jessica- Nagelterapeut

2015-01-07 @ 08:04:44

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0