En trevlig dag med lite shopping

I morse så vaknade jag som sagt tidigt av oljudet utifrån bygget här nere.. Gick upp och gjorde mig i ordning, plockade i ordning lite här hemma och slog av mn nagel så att jag fick åka in till jobbet för att fixa min nagel. Sen vart det gå på stan med Hanne. Jag köpte 2 klänningar varav ena nedan och en likadan fast i mörk rosa som inte fanns på bild. och sen kjolen

Linda kom och mötte oss på Gina. Sen var Hanne tvungen att åka hem och hämta Theodor på dagis. Jag stannade kvar och med  Linda , vi satte oss i kungsan och väntade på  Sara som kom sen så gick vi och käkade på wokhouse, mums!

Bjuder på 2 bilder från kungsan :*)



Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Haha, jag har ingen aning egentligen. ;) Ville ha nåt unikt och lite galet. :p

2009-05-01 @ 16:35:12
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0