Så jävla less!

Idag känner jag mig såhär  även om jag vet att det inte är så...

Jag blir bara så jävla less på att det inte händer ett skit fast jag sköter kosten ganska bra.. Jag har inte stoppat i mig godis eller liknande på 2 veckor och äter nyttigt.. Å gissa vad vågen visar.. att jag har gått UPP..
Vad fan gör jag för fel?

Vist jag rör inte på mig just nu men inte fan ska man gå upp av att äta rätt?
Jag ska fan skita i att jag har ont i halsen och ställa mig på den där jävla cross trainern som bara står och skrattar åt mig här hemma på sovrummsgolvet!

Jag blir bara så ledsen! Jag ska inte ge upp men det känns lönlöst att hålla på som jag gör om det ändå inget händer. Då kan jag lika gärna stoppa i mig vad jag vill när jag vill och njuta av livet och inte gå upp.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch stackare. Förstår din frustration. Har du kollat upp din ämnesomsättning? Kan vara så att den är låg coh attt du behöver göra mycket mer än andra för att gå ner i vikt.

Bra att du inte ger upp! Hejjar på dig!

2009-05-12 @ 16:31:46
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Linda

Ge inte upp gumman!!! Fortsätt såhär och du kommer att se resultat, det lovar jag dig! KRAM

2009-05-13 @ 05:04:27
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du äter för lite och därför ställer kroppen in sig på svält och sänker ämnesomsättningen.

2009-05-14 @ 19:35:09

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0