Helgen

I Lördags morse gick bilen till Avesta. Det var väl ca 4 år sen jag var där sist så det var verkligen på tiden :O) Linda kom och hämtade mig vid 9 tiden och när vi kom fram var Klas och Leona hemma. Vi gick husesyn och hann känna att det var väldigt kallt i deras hus. Klas fixade lite värme och vi satte oss som 2 isbitar med fötterna på elementet och huttrade. Efter ett tag kom Anna hem med Lovisa och undrade varför elementet var framme. För vi fryser skrattade vi hehe. Så var det dax att dra iväg på spök/ pirat kalas som Leona var bjuden på. Det bjöds på fika och sen hjälpte vi till med disken. Måste säga att det var ett väldigt lugnt kalas! Vi räknade till 15 ungar och det lät som det var 4 hehe helt otroligt! Sen åkte vi hem och alla var hungriga. Linda förselog fest mat? Å Anna tyckte Tacos. SÅ vi åkte å handlade å käka Tacos. Mums! Sen satt vi å titta tv. Klas kompis Makke  kom förbi och dom gick senare ut på krogen en sväng medans vi tjejer satt kvar i soffan å tittade på gamla avsnitt av Room sevice. Sen vart det sängen sent. Vaknade vid 10 tiden på söndagsmorgonen och kom upp till ett dukat frukostbord. Men jag hade redan druckit min CB så jag fick snällt titta på :P Så fastnade vi i soffan tills det var dax att äta mat och det vart Taco rester. Mums igen hehe. Anna hade bakat en kladdkaka medan vi fixade med maten så den mumsade vi på till efterrätt. Sen vart det dax att åka hem igen.

Borta bra men hemma bäst!
Tack för en trevlig helg! <3

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0