Vart tog tiden vägen?

Idag har jag haft fullt upp. Jag började min dag med 1 timme på gymmet. Det vart mest kondition idag, 20 min på crosstrainern och sen mage och sen sprang jag 10 min på bandet fick det vara bra. Kände att jag inte hade tid för mer då jag hade endel att stå i å ändå hann jag inte med allt jag skulle göra.. Men det finns en dag imorgon med. Undrar om jag ska ta å ställa mig på mammas crosstrainer imorgon bitti innan jag åker till Nynäs?! Visseligen ska jag åka ganska tidigt.. hmm jag får se hur jag gör. Jag SKA ställa mig. Det har jag bestämt mig för men när imorgon får vi se. :O) Skulle så gärna vilja få med mig min kära mamma till gymmet så hon också får prova på den träningsformen, det är trotts allt ganska kul när man väl kommit igång. Åh, suck! Kom just på att jag fortfarande inte bokat någon tid för den där gratis PT timmen.. Aja.. det kommer. Nu ska jag hoppa i säng om jag överhuvetaget ska komma upp i bra tid imorrn. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0