11 timmars sömn

Har sovit 11 timmar i natt. Det hör inte till vanligheterna om jag säger så. Gårdagen var inge skoj med ond hals, knaprande på strepsils och alvedon hela dagen. MEN jag gjorde min träning som jag skulle fast oj oj oj, det var segt vill jag lova. Det kändes som att jag inte hade nåra krafter alls... Idag tisdag är det egentligen crossfit och intervaller, men efterssom jag mår som jag mår känner jag att jag inte kommer att klara det. Fan fan fan!! Jag vill ju!! Men kroppen säger total NEJ! Jag dricker echinagard, mivi total, knaprar strepsils och alvedon och ska även testa färsk ingerfära. Vad gör man inte för att bli frisk!?! Imorgon hoppas jag på att kunna köra ett ganska lugnt pass bröst, rygg, mage på gymmet UTAN halsont! :D

Nu ska det lagas lunch låda här.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0