Träningsvärken är tillbaka

Efter kvällens crossfit pass känner jag av typ hela kroppens muskler, nja... magen tror jag inte att jag känner av så mycket men axlarna å armarna å benen ojojoj säger jag. Jag som nästan vart lite besviken imorse att jag inte kände så mycket från gårdagena pass haha. tji fick jag haha Är lite besviken på miig själv vad gäller dagens rushintervaller. Kunde inte köra 100% för att mina ben totalvägrade :/ Men men, det är bara kämpa vidare :) Nu är det bäst att hoppa i duschen å sen slänga sig i sängen. Är SÅÅ trött idag..

Natti

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej.



Tack för din rara kommentar på min blogg....som jag förövrigt inte uppdaterar just för tillfället :)

Köksmöblerna har vi köpt på möbelhandlaren i Örebro men kommer från Torkelson som är leverantören. Var inne och tittade nu och det finns kvar på deras hemsida www.torkelson.se och möbeln heter cocos, vi köpte det för 2 år sedan och är jättenöjda. Hoppas du hittar det.



Mvh Mia

2010-12-07 @ 22:37:33
URL: http://www.alittlebitofmia.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0