Hej förkylning

Japp, har åkt på världens förkylning så nu har jag inte tränat alls.. Det suger!! Har dessutom svullat som jag vet inte vad.. Mens, ingen träning OCH förkyning = svulla för mig. åh vilken ångest jag hade igår kväll!

Var ute på jakt efter en tvättmaskin i fredags.
Jag gick omkring och kika på priser och jämförde maskiner på olika butiker och hittade en whirpool AWZ512

För det otroliga priset 3498kr. jag är än så länge helnöjd med mitt köp men vi får väl hoppas att jag är lika nöjd när jag kan börja använda den :)

Sen var jag in på Chilli. Måste bara säga att jag ÄLSKAR den affären! Dom har så grymt snygga grejer! Jag hittade mitt köksbord!

Har ju varit ute efter ett VITT köksbord hur länge som helst å nu hittade jag mitt bord :) Hemleverans om 1-2 veckor. Tur att Putte finns å ställer upp för oss med bär och kör hjälp! Tack!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0