Kämpar!

Har en lite jobbig tid just nu. Skit jobbogt med kosten men träningen går bra. Idag glömde jag handskarna hemma.. fan! Man kan ju inte alls ta i lika mycket :( Bjuder på en bild från dagens gym.

Snackade med en PT på mitt gym idag å till hösten kanske jag ska ta hjälp från henne några ggr. Det är så mycket lättare när man är på plats där man har rätt maskiner på rätt placeringar eller vad jag ska säga. Har varit svårt på vissa övningar jag fått av Emma- Lee efterssom jag blir tvungen att springa runt hela gymmet för att göra som jag gjorde med henne så då har jag lixom inte gjort som man ska. Emma- Lee får ta å flytta hit istället haha ;)

Oj, jäklar va tiden går. Måste käka å sticka till jobbet en sväng.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: A Kay

Är det inte dags att pausa lite från din diet då, om kosten känns jobbig? Äta lite mer varierat och bara fortsätta med träningen som du kör på så bra? Det handlar ju verkligen inte om att "ge upp", utan det är inte nyttigt att äta så enformigt för länge.

2011-06-01 @ 12:37:57
Postat av: A Kay

Ahaaa okej. Ja så länge du äter regelbundet så. :) Du är så duktig med träningen, så oroa dig inte. Du får hitta nån bra kostgrej som känns okej.

2011-06-01 @ 22:29:53

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0