Dag 3

Godmorgon
Äntligen en natt med sömn! Vist har jag vaknat flera gånger men jag har inte legat vaken och stirrat. Skönt! Känner mig ganska utvilad faktist! :) Jaha, det kommer bli mycket skrivande om min utbildning som ni kanske förstår. Jag ska försöka ta lite kort någon dag också så ni får se hur jag har det =) Idag blir det som sagt Lyx spa manikyr =) Man får handbad i lavendelolja, hand peeling, hand mask, parafinbad, massage och självklart fixar vi dina naglar i vilken färg du vill =) Igår fick vi lära oss lite knep hur man kan göra vackra blommor men oj vad svårt det var! Av 10 naglar var det två som blev riktigt fina hehe. Det är träning som behövs! Nä, nu ska jag ta å göra mig klar =) Ha en bra dag!

RING RING RING och boka en tid för Lyx spa manikyr hos oss elever så får du njuta lite =)


Uppdatering

Då var även dag tre slut. Jag har även idag haft kunder hela dagen fast ingen lyx spa manikyr tyvärr :( Men jag själv fick lyx spa manikyr. Det var UNDERBART! Händerna är jätte lena och fräscha! Daganrna går så fort! Imorgon är det redan fredag. Dom här 7 veckorna kommer att rinna bort fort som attan! Idag fick vi även läxa.. Inte vidare kul när man kommer hem med huvudvärk men men.. Det är bara lägga sig och läsa det. Jag ska läsa och lära mig om Biologisk nagelvårdsolja och imorgon ska jag lära mina klasskamrater. Det ska bli kul! Hade det varit någon annan stans eller handlat om nogot annat hade jag redan nu haft ångest inför imorgon men nu känner jag inte så och det är verkligen super skönt! Kan ni tänka er? Det är kul att få läxor!! (om jag inte hade haft huvudvärk) Och hålla föredrag? Jag Jessica tycker att det är kul... hehe weeei!
Bäst att sätta igång. Ha en bra kväll.


Uppdetering

Haha, har suttit hemma och pluggat på min läxa, Det går sådär med huvudvärken :S Och tröttheten gör ju inte saken bättre direkt :( Det är ett stycke som jag verkligen inte förstår vad det står. Jag har frågat mamma om hjälp men hon fattar inte hon heller och inte gör Linda det heller. Surt.. Aja jagfår göra mitt bästa. Just nu känns det som att inget av det jag läser fastnar :( Hur ska detta gå??? Jag satte mig och "lekte" lite med dekorationer på naglarna. Men det gick verkligen inge vidare! HAHA det ser hemskt ut!

Kladd kladd och ännu mera kladd =P (titta inte så noga nu. naglarna ser hemska ut!)
Bild nr 2 vart väl bättre än 1. Men jag har inte bra produkter hemma än! Jag måste få några försökskaniner hit så att jag kan köpa lite grejjer!!! image1748

Kommentarer
Postat av: Kristina

Å låter som om du kommer ha det jättebra på utb:) Bodde jag i närheten skulle jag genast boka en tid:) Kram

2007-11-01 @ 13:57:08
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Kristina

Kul att höra att du trivs:) Kraaaam

2007-11-01 @ 18:27:32
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Linda

Vad kul gumman!! :)

2007-11-01 @ 19:44:16
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Tessan

Det är så skönt att göra hand spa..händerna blir underbart mjuka.
Hoppas läxan gått bra trots huvudvärk.

2007-11-01 @ 20:14:03
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: evelina

vad kul allt låter =) vill med lära mig nåt, haha!
vilka fina mönster du gjort på naglarna!
kram

2007-11-01 @ 21:42:40
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: maria

Det där ser ju kanonbra ut ju! =)

2007-11-02 @ 15:36:51
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0