Sista dagen


Som inte vart någon dag... Jag började ju titta på film igår kväll och jag såg aldrig klart den. För mitt i filmen fick jag sån kramp i magen och gjorde både de ena och andra på toanimage1735. Mådde verkligen pyton! Trodde typ att jag skulle få åka in och operera ut blindtarmen så ont hade jag... Idag känns det konstigt i magen. Tomt! och jag är snurrig i huvudet. Jag hoppas verkligen att jag mår bättre tills imorgon!!! Vaknade för en tid sedan och har pratat med mamma. Varför mår man alltid bättre efter att ha pratat me mamma sin? Konstigt det där! Det är lixom trygghet i hennes röst!♥

Jag ska nu ta mig ner och köpa något lätt att stoppa i mig. Ska även se om jag kan hitta till ams för att fråga vad som krävs för att få "starta eget bidrag" Måste förbi World class för att lämna in sjukintyg så jag kanske kan få lite pengar tillbaka. Å om jag orkar ska jag sola.

Uppdatering

Nu har jag fått i mig lite Proviva dryck. Känns lite skönare i magen nu.image1740 Så var jag nere på AF (inte ams som jag trodde de hette) Frågade om starta eget bidrag och tjejen sa att det praktiskt taget var omöjligt att få det så länge man inte var arbetslös image1737 (och inskriven). Och att det var en ganska så lång prosedur med möten som bara finns inne på sveavägen kl 15 på dagarna. Jätte bra när man går i skolan... image1738Suck. Varför ska att vara så krångligt? På world class gick det ialla fall bra. Dom lägger pengarna för 7 veckor i en "pott" och nästa gång det är betalningsdax så dras pengarna därifrån först. Så det lönar sig att gå och prata med dom image1740 Sola gjorde jag med. Det var iiiis kallt i början, för jag var den första att sola. Men sen vart det så där äckligt varmt mot slutet igen. Men nu har jag lite färg igen. Slipper man se ut som ett lik imorgon på min FÖRSTA DAG i skolan!!!!!!!!!!! Gaah! Fattar ni? image1739Nu är den dagen här.. Som jag har väntat och längtat! Huvva! så nervös jag blir när jag tänker på det! Meen, en dag i taget nu! Jag måste sluta tänka så mycke!

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Spännande dag för dig imorgon. Som du har väntat...

2007-10-29 @ 20:22:34
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0