Tiden går..

Just nu mår Ty bra! Han äter, dricker och busar som en tok =) Vist är det roligt! Men det är klart att oron fonns kvar.. Det är 9 dagar kvar till jul nu och sen är det nyår. Jag ser fram emot att få åka bort och "glömma" alla bekymmer för en stund. Jag hoppas på att det nya året ska bli bra för värre än detta året har jag svårt att tro det kan bli.. Snart ska jag till jobbet ovh få mina naglar fixade av Lucilla :) Det ser jag verkligen fram emot! Lägesen jag slapp göra det själv, Nu ska dom AV! Dom är hemskt långa oc ivägen som dom är nu.. Jag tror jag ska köra rött glitter som fransk. Efter jul blir det nog antingen bara vit fransk eller naturella. Det saknar jag! Nä, nu ska jag börja fixa mig :) Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Emilia MW

va mys=)

2008-12-19 @ 19:20:34
URL: http://emmimw.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0