Viktnedgång

Nu mina kära läsare ska jag tala om vad jag har pysslat med i två hela veckor.
Jag har gått på Canbridge kuren. Äta soppor och milkshake tre gånger om dagen och dricka 4 liter vatten om dagen. Det är tufft! Jag får inte ens stoppa ett fjuttet tuggumi i min mun. Inte en halstablett NADA! Å kan ni tänka er att jag har klarat det?! Idag gick jag tillbaka och vägde mig. Jag har gått ner 3 kg på dessa två veckorna och enligt min konsult så är det bara fett efterssom jag inte riktigt fått i mig allt vatten man ska. Så vattnet har kroppen sparat på. Typ? Efter Dessa två veckor med bara soppa så blir det 3 soppor om dagen + ett mål mat. =D Då gäller Fisk, kött och fågel och grönsaker. Inga kolhyderater. Då merar dom att jag ska fortsätta gå ner OM jag får i mig vattnet ordentligt. Visste ni att för att veta att man får i sig tillreckligt med vatten så ska urinet knappt synas när man kissar hehe. Det fick jag lära mig idag =)

image2030Hon mätte mig också första gången och nu idag.
Resultat:
- 6 cm runt bysten
-3 cm runt midjan
- 4 cm runt höften
- 2,5 cm runt låren
- 2 cm runt smalbenen
- 2 cm runt armar

Bra va? HIHI

Å jag veeeeeeeeet att några därute har emot allt detta. Å jag föredrar att gå ner på annat sätt. Men ibland har man nått sin gräns och verkligen måste ta tag i saker innan det är försent. Så ni kan tänka vad ni vill men ge fan i att säga det till mig ;) Tack!

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Duktig du är!

2008-03-10 @ 22:28:47
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: Marie

Grattis tjejen! Go girl! Har du bara ätit detta eller har du tränat på det?? Jag har gått ner ytterligare 2 kg på 2 veckor och jag är i extas. Bara 5-10 kg kvar *jippie*

2008-03-11 @ 07:07:29
URL: http://wildness.blogg.se
Postat av: Linda

;)

2008-03-11 @ 09:13:49
URL: http://lindab.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0