Beslut nr 2

Det är helt sjukt men jag är inte 100% i halsen fortfarande. Jag har inte alls ont längre men jag är torr å lite slemmig långt ner i halsen (ursäkta den precisa beskrivningen) Så jag har tagit ett beslut inför imorgon. Jag kommer att hoppa förbränningen och bara köra på stykan någon/några dagar framöver. Jag får nog starta upp lite lugnt nu så kroppen inte får sig en chock igen!!!

Så, då var det sagt!

Håller på att äta min jätte sena lunch då det blev sent igår och en låång sovmorgon imorse. Men jag har bara förfluttat mig från sängen till soffan och legat å glott på tv hela dagen fram till nu då det var dax att laga sig lite mat. Sen blir det en sväng ner till centrum för att handla lite mat för veckan.

Sen tillbaka till soffan ;)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0